paritext

تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات
میز و صندلی پلاستیکی

میز و صندلی پلاستیکی ، امروزه با توجه به کیفیت و قیمت مناسب شان در برابر سایر میز و صندلی ها، بسیار پر طرفدار و پر مصرف هستند. این میز و صندلی ها در برابر پوسیدگی و یا زنگ زدگی مقاوم بوده و آسیب پذیری کمتری دارند. میز و صندلی های پلاستیکی به دلیل عایق بودن در برابر آب و باران بیشترین کاربرد را در فضای باز دارند همچنین در بسیاری از رستوران ها و فست فودها و بسیاری از مراکز دیگر از این نوع میز و صندلی ها استفاده می شود.


 

برچسب‌ها :

ادامه مطلب

بدترین خوردنی ها برای کوچولوهای بیش فعال

بدترین مواد غذایی برای کودکان بیش فعال
بدترین مواد غذایی برای بیش فعالان می تواند همان دشمن های اصلی برای وضعیتشان باشد. برای این که علائم بیش فعالی را بهتر مدیریت کنید ، باید بدانید که چه بخورید و از چه غذا هایی دوری کنید . 

برچسب‌ها :

ادامه مطلب

لوله گالوانیزه پی جی 21

لوله گالوانیزه پی جی 21 ، لوله ها بیشتر از کاربرد انتقال مواد مایع برخوردار است. این انتقال می تواند بیشتر برای مواد بهداشتی همانند آب آشامیدنی باشد. لوله های پلاستیکی و فلزی در این بخش بیشترین نقش را دارا هستند.

 

برچسب‌ها :

ادامه مطلب

این همه خاصیت فقط از گلاب !

با خواص شگفت انگیز گلاب برای بدن آشنا شوید
گلاب به مایعی است که از تقطیر گل محمدی به دست می آید. فصل بهار بهترین زمان برای چیدن گل محمدی و تهیه گلاب از آن می باشد. گلاب رایحه ی خوشی دارد و از آن در صنعت عطرسازی استفاده می شود. گلاب علاوه بر صنعت عطرسازی، فواید درمانی بسیاری دارد و دارای خواص ضدالتهابی، ضدباکتریایی، ضد درد، ضد تشنج، ضد برونشیت و… می باشد. 

برچسب‌ها :

ادامه مطلب

لیوان تبلیغاتی از جمله هدایای کاربردی در کسب و کارها

به گفته حرفه ای های فروش، هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین روشها برای به دست آوردن و حفظ بازار است که باعث وفاداری مشتریان و کارکنان شرکت به برند می شود.

برچسب‌ها :

ادامه مطلب

درست است که هر چه بیشتر عرق کنید لاغر تر میشوید

سوالی که در ذهن خیلی از افراد درگیر کاهش وزن وجود دارد : عرق کردن شما را لاغر می کند ؟ فردی که کمتر عرق می کند دیرتر لاغر می شود؟ اما پاسخ این سوالات چیست؟

 

برچسب‌ها :

ادامه مطلب

قیمت و خرید دستکاه نانو گلس اورجینال

 

بسیاری از ما از صرف هزینه های بالا برای تعویض گلس و ضد ضربه گوشی خسته شده ایم. از این رو به دنبال راهکاری برای رهایی از این هزینه سنگین هستیم. 

برچسب‌ها :

ادامه مطلب

راهنمای خودرو چیست و چگونه کار می کند؟

راهنمای خودرو چیست و چگونه کار می کند؟

یکی از پر کاربردترین علائم اخطاری خودروها چراغ راهنما است. این چراغ که معمولاً نارنجی رنگ است، می تواند سایر رانندگان حاضر در مسیر را از عملکرد و تصمیم بعدی شما آگاه سازد و به واسطه همین کار از خطرات احتمالی و تصادفات جلوگیری نماید. در این مطلب می خواهیم ببینیم که چراغ راهنما چگون کار می کند.

برچسب‌ها :

ادامه مطلب

واتر پمپ پراید

واترپمپ پراید ، یک پمپ پر قدرت است که کارایی بالایی دارد. این وسیله آب را با سرعت بالایی درون موتور می چرخاند و اهمیت بالایی دارد.

برچسب‌ها :

ادامه مطلب

بهترین متخصص مغز و اعصاب

 

دکتر سید حسین آقامیری فارق التحصیل رشته ی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ی تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصصی در دانشگاه زوریخ(سوئیس) آنژیوپلاستی و سکته های مغزی ، در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر یازدهمین کنگره ی بین المللی سکته ی مغزی ایران می باشند.

ایشان از پیشگامان فراگیری علوم فوق تخصصی در زمینه ی سکته های مغزی پس از دریافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ایشان می توان به راه اندازی مرکز سکته مغزی و درمان مکانیکال ترومبکتومی برای بیماران سکته مغزی حاد در دانشگاه شهید بهشتی اشاره کرد.

 

 

برچسب‌ها :

ادامه مطلب